28 maja, 2016

WHITE LOOK boho style


Hey Kochani!
Zauważyłam, że ostatnio w mojej szafie pojawia się coraz więcej kolorowych ubrań, torebek i butów. Powoli odchodzę od ciągłego ubierania się na czarno. 
Tym razem chciałam pokazać Wam modny w tym sezonie look w stylu boho. 
Sukienka z Tally Weijl może być noszona w wersji takiej jak na filmiku, ale także jako tunika, jeśli przewiążemy ją paskiem. 
Zdecydowałam się także na zamszową torebkę z frędzlami z H&M. Torby z frędzlami to także must have na lato. Możemy nosić je tak na prawdę do każdej stylizacji.
 Do stylizacji wybrałam botki ze Stradivariusa.

https://www.youtube.com/watch?v=58cgIAGwFcU




























Sukienka TALLY WEIJL
Buty STRADIVARIUS
Torebka H&M
Okulary Tally WEIJL


photo Marcin Czyżewski


4 komentarze:

  1. Śliczna stylizacja ! https://start-afire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa stylizacja, ugruntowana w obecnych trendach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta sukienka jest przepiękna! Super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taką sukienkę chyba za niedługo kupie swojej dziewczynie.

    OdpowiedzUsuń