13 grudnia, 2015

My make up routine


Dawno mnie tu nie było , ale postaram się nadrobic zaległości!
W dzisiejszym poście przybliże Wam jak wygląda mój makijaż na codzień ;)

Kosmetyki, których używam:





1. W pierwszej kolejności nakładam BAZĘ WYGŁADZAJĄCĄ



2. Następnie nakładam PODKŁAD


Używam Perfecty z fromuła nawilżającą, ponieważ mam bardzo przesuszoną cerę.
Od dłuższego czasu używam tego właśnie fluidu.
Próbowałam wiele innych podkładów , ale żaden nie spełniał moich oczekiwań.
Odcień 02 natural






3. Czas na BRWI
Z racji tego ,że naturalnie mam ciemne brwi , poprawiam je delikatnie i  adaje im kształtu za pomocą cieni







4. Następnie maluję OCZY


Gdy nie mam zbyt wiele czasu nakładam tylko najciemniejszy brązowy cień na zewnętrzną część powieki.
Jeśli jednak mam chwilę wiecej czasu nakladam trzy kolory, zaczynając od wewnętrznej części powieki , kończąc na zewnętrznej.

Cieni używam w tej kolejności:





5. RZĘSY 

Zazwyczaj maluję rzęsy używając dwóch maskar.
zaczynam od rozczesującej rzęsy a następnie nadającej objętość.




6. Jeszcze tylko BRONZER i makijaż gotowy ;)


7. Na koniec utrwalam makijaż pudrem ryżowym 






Piszcie w komentarzach czy się Wam podobało ;)



Pola




12 komentarzy:

  1. CUDOWNA! <3
    Tylko jedno pytanie... jakiego bronzera używasz?

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne, liczymy na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Polus, pomyśl nad nagrywaniem na youtuba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czy ten podkład jest dobrze kryjący ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakiego pędzelka używasz do brwi? Chodzi mi o firme i numerek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobało :P Masz oryginalnego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naturalnie i stylowo. :) Czego chcieć więcej? :D
    Pozdrawiam.
    Prozaiczne szepty

    OdpowiedzUsuń
  9. jesteś śliczna :)
    pozdrawiam :)
    natalkajankosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakiej farby do włosów używasz? ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog , oby tak dalej !
    zapraszam do mnie
    http://wersy-zycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń