24 listopada, 2014

MAKE UP FOR PARTY AND NIGHT OUT



Moja propozycja makijażu i stylizacji na imprezę, bankiet czy też randkę.




Zacznijmy od makijażu.


Nie jestem fanką kolorowego i świecącego makijażu dlatego też postawiłam na czerń.
Podkreśla ona kolor oczu i pasuje do każdego rodzaju stylizacji.



Czego użyłam ?



tusz do rzęs (Rimmel  WONDER'FULL z olejkiem arganowym)



cienie do powiek ( Rimmel GLAM'EYES smokey noir)



kredka do oczu ( Rimmel EXAGGERATE )


kredka do brwi ( Catrice )
podkład ( BB cream )
puder ( Sensique)
bronzer ( Paese)

Nałożyłam niewielką ilość podkładu. 
Przypudrowałam twarz , aby była bardziej matowa ( mam bardzo suchą skórę dlatego używam bardzo mało pudru ).
Podkreśliłam kształt i kolor brwi ( naturalnie mam dość gęste i ciemne ).
Ruchomą powiekę od zewnętrznej strony pomalowałam czarnym cieniem a wewnętrzną  jasnym szarym ( zawiera on delikatne drobinki dzięki czemu rozświetla kąciki ).
Następnie czarną kredką namalowałam kreski i delikatnie podkreśliłam dolną linię rzęs.
Wytuszowałam rzęsy.
I na koniec użyłam bronzera.

Przed i po :






Stylizacja




I Stylizacja: KOMBINEZON

























kombinezon ASOS | szpilki RESERVED | 
zegarek WELLINGTON | kolczyki PENNEYS





II Stylizacja : SUKIENKA










sukienka SH | zegarek WELLINGTON
| szpilki RESERVED




! KONKURS !


Nagrody: 

Miejsce 1: karta podarunkowa na zakupy w sklepie z biżuterią Lilou o wartości 700 złotych


Miejsce 2: karta podarunkowa na zakupy w sklepie z biżuterią Lilou o wartości 300 złotych

Miejsce 3: karta podarunkowa na zakupy w sklepie z biżuterią Lilou o wartości 300 złotych

Miejsce 4: karta podarunkowa na zakupy w sklepie z biżuterią Lilou o wartości 300 złotych

Miejsce 5,6,7,8: zestaw kosmetyków Rimmel



ZACHĘCAM DO UDZIAŁU I POWODZENIA :*



Pola





















7 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi się kombinezon ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na mojego nowego bloga kulinarnego ;) http://veggieappetizing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się Twoja pierwsza stylizacja <3
    Jesteś taka ładna! Uwielbiam Twoje brwi i figurę^^
    Trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh wow! You are sooo beautiful! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Love all these looks, black and white.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne stylizacje!
    Jeśli chcesz wpadnij do nas na nowo powstałego bloga :))
    http://travelwithrebels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. mogę wiedzieć jakiego podkładu używasz? :)

    OdpowiedzUsuń